Spletni salon pohištva Les-dom.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Lesdom salon pohištva d.o.o, v nadaljevanju ponudnik oz. upravitelj. Splošni pogoji spletnega salona pohištva Les-dom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene splošne pogoje poslovanja.

Z uporabo spletne strani www.les-dom.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji poslovanja. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine Les-dom.si. Upravitelj spletnega salona pohištva Lesdom salon pohoštva d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja spletnega salona pohištva Les-dom.si kadarkoli. O spremembah splošnih pogojev poslovanja bojo uporabniki obveščeni na spletnih straneh spletnega salona pohištva Les-dom.si. Z registracijo oz. izvršitvijo nakupa vsak obiskovalec spletnega salona pohištva Les-dom.si postane hkrati tudi uporabnik oziroma kupec. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Les-dom.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Kupec
Kupci v spletnem salonu pohištva Les-dom.si so lahko fizične in pravne osebe. Fizične osebe pri nakupu dodatno varuje Zakon o varstvu potrošnikov. Uporabniki jamčijo za skladnost podatkov podanih pri registraciji in v procesu nakupa. Družba si v primeru kupčevih napak, zlorab ali kršitev pridržuje pravico do uveljavljanja zahtevkov za nastalo škodo.

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
b) kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
g) način plačila in dostave
h) časovno veljavnost ponudbe
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
j) pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

POTEK NAKUPA
1. Oddaja naročila Kupec izbere želen izdelek s klikom na gumb Dodaj v košarico. To dejanje kupca preseli na stran Košarica kjer lahko z spremembo števila v polju Količina ponovno spremenili število kosov posameznega izdelka, ki bi ga rad naročil (informacije v Košarici se osvežijo s klikom na gumb Posodobi košarico). V kolikor želi kupec nadaljevati z nakupovanjem klikne na gumb Nadaljujte z nakupovanjem. V kolikor želi kupec izvršiti nakup mora klikniti na gumb Na blagajno. To dejanje kupca preseli na stran Blagajna, kjer se registrirani uporabniki, v kolikor že niso prijavljeni v že obstoječ uporabniški račun, prijavijo. Novi uporabniki imajo možnost izbire, da nakup izvedejo na dva načina: Nakup kot gost (uporabniški račun se ne ustvari) in Nakup z registracijo (ustvari se uporabniški račun). V naslednjih korakih (Informacije o plačniku, Informacije o dostavi, Način dostave, Način plačila) kupec vnese vse podatke o plačniku, naslovu dostave, načinu dostave in načinu plačila. Po vnosu vseh podatkov je v sklepnem koraku Pregled naročila kupcu omogočen še zadnji pregled naročila in vseh stroškov. Nakup lahko kupec zaključi s klikom na gumb Oddaj naročilo.
2. Naročilo sprejeto Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec eno uro časa za preklic naročila, nato gre naročilo v nadaljnjo obravnavo. Registriranim uporabnikom so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
3. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu bo ponudnik kupcu praviloma še isti dan po elektronski pošti poslal predračun. Naročilo bo šlo v nadaljnjo obdelavo šele ob zaznavi plačila. Ponudnik nato v roku dveh delovnih dni naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.


4.1 Blago odpremljeno V kolikor se uporabnik odloči za dostavo naročenega blaga na izbrani naslov, ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

4.2 Blago pripravljeno za osebni prevzem Če ste se odločili za možnost osebnega prevzema naročenega blaga vas v tem elektronskem sporočilu obvestimo, da je naročeno blago nared za osebni prevzem. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko maila na naslov info@les-dom.si . Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen mail naslov potrošnika.

PLAČILO
Način plačila
Trenutno spletni salon pohištva Les-dom.si omogoča naslednje oblike plačevanja:
• Plačilo z gotovino po povzetju. Plačilo po povzetju je možno samo za naročila v skupni vrednosti do 300 EUR.
• Po predračunu oz. z nakazilom na transakcijski račun upravitelja spletne trgovine Les-dom.si, podjetja Lesdom salon pohištva d.o.o., SI56 6100 0000 9872 813 pri Banki Delavska hranilnica d.d.. Plačilo izvedete na osnovi prejetega elektronskega sporočila oz. predračuna. Pri plačilu obvezno navedite točen sklic in nam tako omogočite, da informacijo o plačilu avtomatično prenesemo v naš informacijski sistem in si tako zagotovite hitrejšo izvedbo.
• Plačilo s kartico
• Proračunski uporabniki z naročilnico in eRačunom. Po prejemu naročila bomo kupcu po elektronski pošti poslali predračun za izdajo naročilnice. Vaše naročilo bomo potrdili na podlagi prejete naročilnice. Naročilnico nam pošljite po navadni pošti ali skenirano po elektronski pošti. Ob dobavi blaga vam bomo izdali tudi eRačun.

Varnost plačevanja s kreditnimi karticami
Za varnost plačevanje s kreditnimi karticami je z novim sistemom izvajanja spletnih plačil popolnoma odveč. Nov sistem spletnega plačevanja omogoča, da se podatki o plačilni kartici vnašajo izključno na varnih straneh našega procesorja STRIPE. Do vpisanih teh podatkov mi kot trgovec nimamo dostopa oz. vpogleda. V primeru izbire plačila s plačilnimi karticami boste zato preusmerjen na varne spletne strani, ki jih upravlja procesni center s katerim imamo sklenjeno pogodbo o sprejemu kartic.


Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub naporom, da bi zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru neažurirane cene ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je nepreklicno sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Vse cene so v EUR in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Spletna cena je cena po kateri so izdelki na voljo ekskluzivno kupcem spletne trgovine Les-dom..si. Kupec spletne trgovine Les-dom.si postanete ob oddaji naročila preko spletne košarice na spletnem mestu www.les-dom.si . Redna cena velja za uporabnike, ki želijo opraviti nakup v naši poslovalnici, mimo spletne košarice.

DOSTAVA in DOBAVNI ROKI
Trudimo se da so izdelki naročeni v spletnem salonu pohištva Les-dom.si dobavljeni v najkrajšem možnem času. Dostavo opravljamo po celotnem območju Republike Slovenije. Na izrecno željo naročnika lahko preverimo tudi možnost in stroške dostav tudi za druge države. Skupaj z dobavitelji in našimi logističnimi partnerji si prizadevamo da bi bili naročeni izdelki dobavljeni na najbolj optimalen način. Za dostavo paketov skrbimo z lastno dostavno službo.

Del dostav opravimo tudi v v sodelovanju z dobavitelji ali sami. Predlagamo, da takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru poškodovanega blaga je potrebno skupaj z dostavljalcem podpisati reklamacijski zapisnik oz zapisnik o poškodovani pošiljki. Kasnejše reklamacije glede poškodovanega blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Dostavljavci naročene izdelke dostavljajo do vhoda objekta na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč. Kjer je ob nakupu izdelka vključena brezplačna montaža je dostava in prenos izdelkov na izbrano mesto v vaši hiši ali stanovanju brezplačna.

Stroški dostave
Strošek dostave je naveden v objavi za posamezni izdelek in se vedno informativno izpiše, ter prišteje tudi v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila. Strošek dostave za Podravsko regijo znaša 9,90 eur in 19,90 eur za druge regije, razen za artikle, ki imajo brezplačno dostavo.

Stroški skladiščenja
V spletnem salonu Les-dom.si se trudimo, da so vsa naročila do kupcev dostavljena v najkrajšem času oz. v obdobju, ki ga potrdimo kupcu po mailu pri oddaji naročila. Ko naročilo kupca v celoti sprejmemo v naše skladišče, ga nato v roku, ki smo ga potrdili, pošljemo do kupca. Če kupec naročila ne more sprejeti v obdobju, ki smo ga potrdili, bomo primorani kupcu zaračunati stroške skladiščenja. Strošek skladiščenja znaša 5 EUR/teden za eno paletno mesto. Cena vključuje DDV.

Brezplačna dostava
Dostava naročenega blaga je brezplačna pri naročilih v skupni vrednosti 1000 EUR ali več. Dostava je prav tako brezplačna za izdelke, ki so označeni z znakom za brezplačno dostavo oz. če je ob hkratnem naročilu večjih izdelkov kateri od njih označen z znakom za brezplačno dostavo.

Naslovi za dostavo
Spletni salon pohištva Les-dom.si vam omogoča da so vam naročeni izdelki dostavljeni na naslove, ki niso identični vašemu domačemu naslovu. Tako vam lahko naročeno blago dostavimo npr. na vikend ali v službo. Alternativne naslove lahko nastavite v vašem osebnem računu pod rubriko Upravljanje z naslovi. Med različnimi naslovi za dostavo lahko izbirate na Blagajni v koraku Informacije o dostavi oz. če alternativnega naslova še nimate ustvarjenega le-tega na tej točki ustvarite.

Dobavni roki
Dobavni roki navedeni na straneh izdelkov so informativni in izražajo okviren čas v katerem so izdelki dobavljeni iz strani naših dobaviteljev in nato dostavljeni končnemu kupcu. O predvidenem dobavnem roku je kupec obveščen ob potrditvi naročila s strani ponudnika v elektronskem sporočilu Naročilo potrjeno. Izdelki, ki so označeni z Na zalogi gredo na pot običajno še isti dan. Ob hkratnem naročilu večih izdelkov, ki imajo npr. različne dobavne roke, si ponudnik pridržuje pravico poslati blago v večih pošiljkah. S pošiljanjem v večih pošiljkah za kupca ne nastanejo nikakršni dodatni stroški.

Osebni prevzem
Izdelke, kupljene v spletni spletni trgovini Les-dom.si, lahko brez dodatnih stroškov prevzamete tudi osebno v prostorih upravitelja spletne trgovine Les-dom.si, podjetja Lesdom salon pohištva d.o.o., v Mariboru na naslovu Šentiljska cesta 33, 2000 Maribor, med delavniki v času delovnega časa med 9:00 in 19:00 uro. Naročeno blago lahko prevzamete šele takrat, ko je le-to pripravljeno za prevzem. Ko je naročeno blago nared za prevzem, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte.

BREZPLAČNA MONTAŽA
Za artikle, ki so označeni z znakom za brezplačno montažo, je montaža in dostava brezplačna. Montažo običajno vrši usposobljeni pogodbeni izvajalec, kar zagotavlja da bo pohištvo sestavljeno hitro in kvalitetno.

PRAVICA DO UVELJAVITVE STORITVE "VRAČILO V ROKU 365 DNI"
Našim strankam ponujamo, da v spletni trgovini Les-dom.si brezskrbno in brez časovnega pritiska nakupujete, saj imate možnost vračila ali zamenjave vseh izdelkov vse do 365 dni od prejema izdelka. Storitev »Vračilo v roku 365 dni« velja tudi, ko za vračilo ali zamenjavo izdelka zamudite 14 dnevni rok za obvestilo, kot to veleva Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot).


V naslednjih postavkah so spisani pogoji za uveljavljanje te storitve:

• Blago mora biti nepoškodovano, v originalni nepoškodovani embalaži ter nespremenjeni količini. Embalaža je bila lahko odprta, če ste preverjali stanje izdelka.
• Vrnjeni izdelek ne sme biti sestavljen in ponovno razstavljen.
• Izdelkov ni mogoče vrniti, če so bili uporabljeni (zaščitne folije in nalepke morajo biti nedotaknjene, prav tako ne sme biti vidnih sledov uporabe).
• Vračilo ni mogoče v primeru, da je izdelek pokvarjen.
• Kupnine za opravljene storitve (dostava, vnos, montaža) ne vračamo.
• Na elektronski naslov nam pošljite zahtevek za vračilo ali zamenjavo*, katerega bomo pregledali in vam pisno odobrili.
• Denar prejmete najkasneje v roku 15 dni od prejema blaga v naše skladišče.

V kolikor izpolnjujete ter se strinjate z zgornjimi pogoji, lahko izdelek vrnete na naš naslov: Lesdom salon pohištva d.o.o,., Šentiljska cesta 33, 2000 Maribor. Vračilo izdelkov lahko organiziramo tudi mi. V tem primeru nam to napišite v zahtevek za vračilo. V potrditvenem mailu vam bomo tudi sporočili strošek vračila, ki ga plača kupec. *V izogib nepotrebnim stroškom pošiljanja zaradi zavrnitve izdelka, nam na elektronski naslov predhodno pošljete slikovno gradivo (embalaže in izdelka). Slike bomo pregledali in vam sporočili odgovor, ali je izdelek primeren za vračilo.

Zahtevek za vračilo nam pošljite na naslednji elektronski naslov info@les-dom.si

Pomembno obvestilo!
V kolikor izdelek vračate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), glejte poglavje Vračilo blaga.

VRAČILO BLAGA
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2),ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo zato treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
O nameravanem vračilu nas prosim obvestite na e-mail info@les-dom.si.

Potrošnik mora blago vrniti v 30 dneh od sporočenega namena o odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Predlagamo,da kupec blago vrne nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Predlagamo, da blago pred montiranjem pregledate in ugotovite ali vam dejansko ustreza. V kolikor boste blago montirali in se kasneje odločili za vračilo, bomo lahko zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga. Prav tako kupcem svetujemo, da blago vračajo v originalni embalaži in nepoškodovano, saj bomo v primeru ugotovitve zmanjšanje vrednosti blaga ,zoper kupca uveljavljali povračilo za zmanjšanje vrednosti blaga.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe:
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe
- pri pogodbah o dobavi avdio ali video posnetkov ali računalniških programov, če je potrošnik odprl varnostni pečat (če pečata ni, velja če je kupec odpakiral originalno embalažo).

Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

POŠKODOVANO BLAGO
V primeru vidne poškodbe embalaže, ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku. Poskrbeli bomo, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljalca. Ponudnik ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

REKLAMACIJE (stvarna napaka in garancija)
Obravnava poškodovanih pošiljk (odškodnine)
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine. Škodo je potrebno prijaviti v roku 7-ih dni od datuma prejema na e-naslov info@les-dom.si.
Ob prijavi škode nam posredujte slike:
• embalaže (notranje in zunanje),
• poškodovanega artikla,
• nalepke dostavne službe ter
• opis poškodbe.

Po prejemu vašega zahtevka, vas bomo kontaktirali in se dogovorili glede rešitve.

Stvarna napaka
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, Zamenjavo blaga ali Vračilo plačanega zneska

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Garancija
Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.