1. Oddaja naročila

Kupec izbere želen izdelek s klikom na gumb Dodaj v košarico. To dejanje kupca preseli na stran Košarica kjer lahko z spremembo števila v polju Količina ponovno spremenili število kosov posameznega izdelka, ki bi ga rad naročil (informacije v Košarici se osvežijo s klikom na gumb Posodobi košarico). V kolikor želi kupec nadaljevati z nakupovanjem klikne na gumb Nadaljujte z nakupovanjem. V kolikor želi kupec izvršiti nakup mora klikniti na gumb Na blagajno. To dejanje kupca preseli na stran Blagajna, kjer se registrirani uporabniki, v kolikor že niso prijavljeni v že obstoječ uporabniški račun, prijavijo. Novi uporabniki imajo možnost izbire, da nakup izvedejo na dva načina: Nakup kot gost (uporabniški račun se ne ustvari) in Nakup z registracijo (ustvari se uporabniški račun). V naslednjih korakih (Informacije o plačniku, Informacije o dostavi, Način dostave, Način plačila) kupec vnese vse podatke o plačniku, naslovu dostave, načinu dostave in načinu plačila. Po vnosu vseh podatkov je v sklepnem koraku Pregled naročila kupcu omogočen še zadnji pregled naročila in vseh stroškov. Nakup lahko kupec zaključi s klikom na gumb Oddaj naročilo. 


2. Naročilo sprejeto

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec eno uro časa za preklic naročila, nato gre naročilo v nadaljnjo obravnavo. Registriranim uporabnikom so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. 
3. Naročilo potrjeno Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. V kolikor se kupec odloči za plačilo po predračunu bo ponudnik kupcu praviloma še isti dan po elektronski pošti poslal predračun. Naročilo bo šlo v nadaljnjo obdelavo šele ob zaznavi plačila. Ponudnik nato v roku dveh delovnih dni naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.


4.1 Blago odpremljeno

V kolikor se uporabnik odloči za dostavo naročenega blaga na izbrani naslov, ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. 



4.2 Blago pripravljeno za osebni prevzem

Če ste se odločili za možnost osebnega prevzema naročenega blaga vas v tem elektronskem sporočilu obvestimo, da je naročeno blago nared za osebni prevzem. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu. Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko maila na naslov info@les-dom.si . Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen mail naslov potrošnika.